en kille jag inte gillar

 
säg hej till robert w mcchesney. han har skrivit en hel bok full med ordbajs.
jag håller just nu på att försöka hitta hans normativa förslag på lösningar för något som han
kallar för "det demokratiska underskottet" i dagens nordamerikanska mediesystem.
det är helt omöjligt. dels för att den här boken är asdålig (kanske har med översättningen
att göra, vad vet jag, robert kanske är jätteeebraaa egentligen) och dels för att det inte¨finns
någon vettig innehållsförteckning. jag måste alltså läsa hela boken för att försöka hitta hans
förslag på normativa lösningar.
 
man hade kunnat ha det roligare. JAG HADE KUNNAT HA DET ROLIGARE. hade kunnat
sitta på café och käka kaka och dricka kaffe just nu. aja..
 
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0