vad äter en student

hej ungdomar. här sitter jag, inomhus, ruttnar, skriver hemtenta etc.
det är jättetråkigt. därför tänkte jag dela med mig av lite verklighetsbaserad
fakta. nämligen en tvättäkta studentinköpslista!!!! ni kanske inte har flyttat hemifrån än.
eller så har ni det och har ett jobb där ni drar in fett med kosing. studentens livssituation
är ganska unik och kanske lite svår att förstå för utomstående. och jag kan tänka mig att
utomstående alltid undrar VAD ÄTER DOM DÄR STUDENTERNA EGENTLIGEN?!

låt mig visa er:

 
snabba kolhydrater. och ibland pillar man i sig lite frukt för att inte få skörbjugg.
hoppas att ni har lärt er någonting nytt.
 
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0