pluggmusik

den här veckan kommer jag ha så sjukt mycket plugg att göra (jag har fått en labbuppgift 10
dagar innan den ska in och det är ganska mycket pyssel med den). därför tänkte jag nu berätta
om min bästa pluggmusik.
 
arctic monkeys funkar jämt. speciellt första plattan som bara har bra låtar. fast alla deras
album är bra tycker jag.
 
muse! lyssnade massor på dom när jag var 14 och nu har jag alltså insett att dom är bra att
plugga till. träna går också jättebra med muse. album jag rekommenderar: black holes and
revelations och absolution. och är man på lite argare humör så rekommenderar jag
origin of symmetry som dels har en grym version av feeling good och en låt som heter plug in baby
som jag lyssnade på jämt när jag var 14.
 
och så bloody beetroots då. lite svåra att lyssna på när man läser men skitbra när man skriver
eller gör något annat. älskar bloody beetroots.
 
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0