woodkid

av någon konstig anledning såg jag reklamen till senaste assassins creed-spelet och tyckte att
musiken var grym. så då letade jag upp vem som gjort den och det visade sig att det är en
snubbe vid namn yoann lemoine. i vanliga fall regisserar han musikvideo och film, men nu
gör han musik också under namnet woodkid.



han har släppt Iron EP som ligger på spotify. den har det här sjukt coola omslaget
som jag önskar att jag hade ritat. Iron är låten som var med i reklamen jag såg.
Tycker att den här remixen på just Iron är ganska grym. musiken är fin, hoppas
att han släpper fullängdare så att man får höra mer och bilda sig en bättre uppfattning.

slut på nördandet
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0