jag blev rädd. det här är anledningen:



mira laddade upp bilden till vänster och pga lite dåliga ljusförutsättningar trodde jag VERKLIGEN
att det var jag på bilden. men nej. det är lugnt. jag är den till höger. tack och lov så var vi inte
så lika när man satte bilderna bredvid varandra. herregud ni kommer ju börja tro att det är jag och
min andra personlighet som driver den här bloggen.

vi har fått en fråga från "leff3". jag vet vem du är egentligen. frågan lyder såhär:
tjenare brudar!!! vet ju att ni gillar mat så jag undrar bara vilka era favoritmaträtter är?
riktigt härlig blogg ni har!

och här kommer svaret till dig, "leff3": vi gillar damm pga det låga kaloriinnehållet.

/s

Kommentarer
Postat av: leff3

okey. eftersom att ni är mina idoler kommer jag också börja med damm dieten! är det bara att käka på eller? hehe. antar det.



höjt tjoflöjt!

2011-11-14 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0