eftersom jag inte kan göra det jag vill eller borde så har jag gjort annat

Vad lyssnar du på mest just nu? enligt lastfm är det popsång. har också lyssnat en del på people are strange  
Nämn en låt som gör dig ledsen helt klart calleth you, cometh I
Vilken är välrdens mest störiga låt typ allt som rixfm spelar.
Favorit band/artist of all time beatles och libertines. och jimi hendrix kanske. grym
Band/artist du nyligen upptäckt nyligen och nyligen..men jag får väl säga bob hund och two door cinema club då
Bästa kvinnliga röst? svår fråga. jag lyssnar faktiskt ytterst lite på kvinnliga artister så jag säger nog edit piaf
Bästa manliga röst? ännu svårare. det finns så många bra. men gary brooker och Steve Winwood är ju rätt awesome 
Vad lyssnar du på innan du ska gå på fest? mycket och olika. men bla julian casablancas och miike snow 
Senaste konserten? ja senast var jag ju på festival men sista konserten där var håkan hellström
Har du någonsin dejtat en musiker? tyvärr inte
Vad tycker du om klassisk musik? ingenting jag lyssnar på egentligen men det kan vara rätt fint
Lyssnar du på musik på främmande språk? ja på engelska. och franska ibland
Vilken musiker skulle du vilja gifta dig med? helst vill jag ju inte gifta mig men om jag måste så carl barât
Ditt favoritsoundtrack ur en film det får bli misirlou från pulp fiction och caresse sur l'océan från les choristes
En låt som avslutar den här listan fint love med john lennon. kan nog vara en av väldens finaste låtar.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0