min första topp tre!

eh ja annars har det ju varit mira som har stått för den kategorin.. men nu tänkte
jag köra TOPP TRE FÖRSTA LÅTAR PÅ ALBUM.

1. can't stand me now - the libertines.
tycker att den är så himla bra. sätter tonen för resten av skivan och texten
är så bra. allt är bra. en gammal klassiker liksom!

2. mitt gullbergskaj paradis - håkan hellström.
taggar igång på ett fint sätt och så tänker jag på alla håkanspelningar jag varit
på när jag hör den. då blir man peppig! och så är den ju en del av soundtracket till mina tidiga tonår.

3. den nyaste låten på den här listan! it began in hässleholm - familjen.
mest för att man känner sig cool.

listor är svårt.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0