idag har det gått åt helvete från första början

först skulle jag starta min dator för att fixa skolarbete. upp kommer
en bluescreen och där satt jag i en timme innan jag ÄNTLIGEN kunde göra en
systemåterställning och det äntligen fungerade och inga filer var borta.
 
sen visar det sig att jag kanske missat en deadline till kursen i
webbutveckling för att jag är lite dum i huvudet. jag har hela htmlsidan klar men
ville ladda upp den samtidigt som VG-uppgiften, som har deadline den 8e. jag
trodde att G-uppgiften också hade det men nu vet jag inte längre och har mejlat
läraren och har ganska mycket dödslängtan.
 
SÅ NU VILL JAG INTE VARA MED LÄNGRE.
 
/susanna, arg OCH besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0