kom hit och dansa med mig!


en till bild från den vingliga promenaden hem i lördags. jag såg träd med blommor på
och kände att jag var tvungen att ta kort på all skönhet som omringade mig.

jag vaknade idag och var sjukt ledsen (antagligen eftersom jag vaknade upp i tröklänge och
här finns det ingenting bra. alls.) sen satte jag mig och lyssnade på musik och blev helt plötsligt
sådär hållkäftenochkramamigglad och satte ihop en glad spellista. den får mig förresten att tänka
på när jag var 16. jag är så glad att jag vill ställa mig på gatan och hjula vilt fram och tillbaka till
let's dance to joy division. tyvärr så kan jag ju inte hjula. det blir mer att jag sätter händerna i
marken och tar ett skutt åt sidan.

sen såg jag att inglourious basterds går på tv på torsdag! då ska jag sitta där med underbett och
skrika arriverderci. får väl hoppas på att jag kollar själv så jag inte förstör någons fina filmkväll.
om man vill se en film i tystnad är jag inte rätt person att kolla med.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0