en liten besvikelse


idag har jag tagit mig tid att lyssna på den här, maskinens nya platta. gillade första skivan
och var ganska taggad på den nya men jag måste få säga att jag blev lite besviken.
melodierna är ännu dansvänligare än tidigare och vi kommer antagligen att höra låtarna på
dansgolv hela våren och sommaren. men. jag är ganska besviken på texterna.
överlag har skivan fått ganska bra kritik, ska man kanske nämna. jag har svårt för att
texterna känns så omogna och att ganska många av låtarna handlar om knark. deras
tidigare texter har väl inte heller varit supermogna, men det här kändes liksom omoget på en
annan nivå som inte var så kul. 

såeh det här inlägget hamnar inte i kategorin feta låtar. för det är inte så fett som jag
hade väntat mig. jag kommer garanterat att dansa till det men jag kommer inte att
lyssna när dom sjunger "knulla din pappa".

/susanna, oförstående 90talist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0