passar väl på att musikblogga lite mer

två låtar jag mycket på just nu

silent shout - the knife

somebody i used to know - gotye (sjukt sorglig text)


en annan bra grej är ju kleerups remix på tonight i have to leave it. tänker
på baba sonic när jag hör den och baba sonic är ju trevligt. till min stora ilska
finns den inte på spotify men man kan youtuba den! känns som att jag är inne på
lite deppig och dämpad musik just nu, men det är väl för att det är januari.

någon dag när jag orkar ska jag sätta ihop en lista med sommarmusik. men
alltså, jag kommer hem sent, försöker äta så mycket som möjligt och somnar.
det här med att blogga är lite svårt. men ni har skit att se fram emot iallafall!

/susanna - musikguru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0