är väldigt glad, vacker och trevlig idag


var på fest i förrgår och jag känner mig fortfarande bakis. umpfh..

jag lägger ut lite trevliga spellistor för att ha nåt kult att göra.
har säkert redan lagt ut alla här förut men det gör la inget för dom är fantastiska

- gjorde den när jag läste någonstans att folk tyckte att i will always love you är den sexigaste låten. så jävla dumt!

U mad? - alla band/artister jag sett. så många låtar som är med är så många gånger jag sett dom

pengar och framgång - om man lyssnar på den här så blir man framgångsrik och får ett sjukt cash flow. sant! den är dessutom väldigt genomtänkt. den har en historia!

du är så jävla konstig - sitter och lyssnar på den nu. jag känner mig jävligt konstig

k bry - fet festspellista

varsågoda! säg tack

/m
Trackback
RSS 2.0