typ ett "tja fan jag lever idag med"

eh ja det är väl bara det jag skulle säga. ska försöka skriva ihop ett arbete om jules verne
hur fan det nu ska gå till. JULES VERNE VERKAR DELA MIN OVILJA ATT FINNAS PÅ NÄTET.
här är jules. säg hej till jules.



förresten mira snälla kan du inte börja massera din mobil eller något så den börjar fungera?
HUR SKA VI GÖRA PÅ FREDAG? NÄR SKA VI MÖTAS? VAR?

kan upplysa om att jag hade en störd tatueringsdröm. min tatuering bubblade sig in i huden på
mig. min spontana tanke var "ska man ha helosan på den här nu eller..?"
skönt att jag är chillad tjej iallafall.

ha! nu har jag  skrivit ett inlägg med FYRA STYCKEN! en jävla bra styckesindelning här.
ja. men eh. hejdå..

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0