hej mira jag skrattade åt ditt förra inlägg och saknar att kunna skicka sms till dig.




idag är det fredag så jävla skönt. mitt öra är på bättringsvägen också.

bild 1: försökte se tuff ut, blev desperat när det inte gick
bild 2: hittade alternativa sätt att dölja jättefinnen i min panna
bild 3: försökte mig på tuffhet igen, denhär gången med "cool clintan-look"
bild 4: insåg hur töntig 3 blev, försökte släta över genom att spexa till det med tungan

jag vill färga håret, det är så blont. eller konstigt liksom. men jag upptäckte att det ser nice
ut i belysningen i h&ms provhytt så jag får väl helt enkelt börja hänga där jämt. det är
ju billigare än hårfärg!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0