tar och gör den där musiklistan när jag ändå är i farten

Vad lyssnar du på mest just nu? senaste 3 månaderna enligt last.fm så är det Karl X Johan - Flames
Nämn en låt som gör dig ledsen calleth you cometh i med the ark såklart. tidernas gråtlåt!
Vilken är världens mest störiga låt DET SKA JAG BE ATT FÅ TALA OM! det är den där jävla mr saxobeat. hatar den.
Favorit band/artist of all time nejjj svårt. kan verkligen inte svara!
Band/artist du nyligen upptäckt upptäckte neon indian & is tropical på emmaboda!
Bästa kvinnliga röst? gillar verkligen billie holiday, så jag säger billie holiday. här.  
Bästa manliga röst? sluta ställa svåra frågor, blir ju ledsen! men paul mccartney gillar jag i alla fall. och typ frank sinatra.  
Vad lyssnar du på innan du ska gå på fest? har massa peppiga listor juh! och justice fungerar alltid.
Senaste konserten? var ju på emmaboda då. såg feed me, så det får väl räknas
Har du någonsin dejtat en musiker? nä!
Vad tycker du om klassisk musik? det kan vara hur fint som helst och väldigt maffigt. (ehh är jag 80 eller 18?) men jag lyssnar inte på det speciellt ofta.
Lyssnar du på musik på främmande språk? ja! fast helst på främmande språk jag förstår, för jag tycker att texten är viktig.
Vilken musiker skulle du vilja gifta dig med? säger som mira, carl barât. vårat sexliv skulle äga. iallafall för honom..
Ditt favoritsoundtrack ur en film my heart will go on!!! näe. men the strokes – what ever happened i marie antoinette är bra. passar väldigt bra till den scenen.
En låt som avslutar den här listan fint en fin låt som jag lyssnade mycket på ett tag är coldplay – til kingdom come. eller kanske peter doherty – new love grows on trees. Elleeeer simon and garfunkel – sound of silence.

ja, gott folk, det fina i kråksången är ju att man kan klicka och lyssna!
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0