lever och frodas

ville bara säga att vi lever och så. kom hem från emmaboda igår natt och BLOGGAAAH
var inte precis det första jag tänkte. emmaboda var i alla fall fett. jag vet inte riktigt
vad jag ska göra nu när jag inte får gå på konsert varje dag och klampa omkring
i lera och sån shit.

jag har gjort en spellista med alla band/artister jag någonsin sett. i alla fall dom jag
kommer på nu och dom som finns på spotify. och vissa såg jag när jag var väldigt
liten så döm mig inte om det är nåt konstigt där va. antalet låtar som är med är också
antalet gånger jag sett dom. här är den. kan ju säga att jag råkade skriva F som i GET
först som spellistans namn. jag är så jävla off.

/m

Kommentarer
Postat av: carro

ni är fan grymma. nice

2011-08-03 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0